پمپ کارواش

Wiki Article

در تعریف پمپ آب دوبلکس میتوان گفت که وقتی دو پمپ ساده روی یک پایه و در مجاورت یکدیگر قرار بگیرند تشکیل پمپ آب پیستونی دوبلکس را می دهد . طراحی کارکرد و تنظیم پیستون ها یا پلانجر هایی که در پمپ دوبلکس وجود دارند به صورتی است که اگر یک پیستون منبسط شود و بالا بیاید، پیستون دیگر در پایین ترین یا مینیمم ترین نقطه ممکن در پمپ قرار می گیرد .

ویزیتور برنامه نویس

ابعاد شیر ها، سرعت پمپ را برای هر اندازه مشخصی از پیستون یا پلانجر محدود می کنند. گاهی اوقات میزان بازشدگی ورودی نیز عاملی مهم در محدودسازی سرعت پمپ است.

از کاربرد‌های مهم پمپ‌کارواش‌صنعتی رسوب‌زدایی و پاک کنندگی چربی و رنگ بری و شست و شوی دستگاه‌ها و تاسیسات صنعتی است که در صنایع مختلفی همچون نفت و گاز وپتروشیمی و سرامیک و لوله‌ سازی و‌….استفاده می‌گردند.

پمپ کارواش یکی از دستگاه های تمیز کننده تجهیزات و پاک کننده هر نوع آلودگی و کثیفی روی سطوح می باشد که دارای ساختاری ساده اما پر کاربرد بوده و باعث بالا رفتن میزان فشار آب می شود.

همه فروشگاه‌ها همه مشاوران دانلود آلونک کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است.

در حال حاضر این مدل کارواش جواب مناسبی را در بازار ایران نداده قیمت پمپ کارواش است بنابر این ما به شما پیشنهاد خرید این مدل کارواش را نمی کنیم زیرا برای تعمیر و مراقبت از آن شرایط پیچیده تری را مشتری باید لحاظ نماید و در صورتی که الکتروموتور آسیب ببیند تعمیر و یا تعویض آن به راحتی امکان پذیر نمی باشد .

پرسش ارسال پرسش پرسش ها و پاسخ ها

پمپ پیستونی محوری با محور خمیده: این نوع پمپ پیستونی قابلیت تغییر و تنظیم زاویه را دارد و می توان با تغیر زاویه، میزان حجم خروجی را افزایش یا کاهش داد.

سر دیگر شلنگ را با بست فلزی به موتور (کمپرسور یخچال) وصل نمایید.

۳۲۰,۰۰۰ تومان ماژول الکترونیکی سشوار صنعتی اسکیل مدل SKIL_8007_8004

آیا شما هم روش بهتری برای ساخت کارواش دستی می‌شناسید؟ آن را در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید.

درباره ما پمپ آب هایپر بلاگ ارتباط با ما نقشه سایت

این پمپ از نوع پیستونی و با حرکت جا به جایی ثابت بوده و می تواند آب را با فشار بالا و دبی کم تولید و پمپاژ کند. 

Report this wiki page