کولر صنعتی آکسیال

Wiki Article

  برای خواندن مشخصات فنی کولر صنعتی سانتریفیوژ سرماسان و مزایای آن اینجا را کلیک کنید

یک کولر کویری استاندارد، نه تنها شرایط مناسبی برای تهویه و خنک کنندگی هوا تامین می کند، بلکه یک سرمایه گذاری خوب هم برای افزایش بهره وری در محیط کار، محسوب می شود.

برای مشاهده ی کولرهای فن آکسیال اوریاد اینجا کلیک کنید.

مه پاش یا رطوبت ساز سیستمی سرمایشی است که آب را به صورت پودر کرده و باعث رطوبت و خنکی زیبایی می‌شود.

فن تهویه سیستمی است که وظیفه تهویه هوای گلخانه و محیط‌های دیگر را بر عهده دارد و در ۲ مدل فن تهویه ۱۰۰ و فن تهویه ۱۴۰ توسط برند سرماسان تولید و عرضه می‌شود.

پدهای سلولزی مورد استفاده در این کولرها علاوه بر تبادل گرما و خنک کردن هوای گرم و خنک کردن هوای گرم ورودی با آب روی پدها، همچنین همانند یک فیلتر هوا نیز عمل می نماید.

سپس مواردی مانند میزان مصرف انرژی، ویژگی ها، برند و مزایای کولر آبی صنعتی مد نظر، باید مورد بررسی قرار گیرد.

شرکت های سازنده کولر آبی صنعتی یا کولر تبخیری که معتبر هستند مناسب ترین و مطمئن ترین گزینه برای خرید کولر های تبخیری یا کولر آبی صنعتی مورد نظر شما می باشند. با توجه به برند و شهرتی که هر یک از این تولید کننده های صنعتی دارند، اولین و مهم ترین گزینه در نظر گرفته شده در سیستم های تولید شده توسط آنها، کیفیت و استاندارد بالای محصولات است.

یکی از مهم ترین مزیت های اقتصادی این دستگاه ها، پد های سلولزی تعبیه شده بر روی آن ها می باشد. پد های سلولزی علاوه بر آن که کیفیت بیشتری نسبت به پد های پوشالی دارند، طول عمرشان نیز بیشتر است و لازم نیست کاربر هر سال نسبت به تعویض آن ها اقدام نماید.

استفاده از فن‌های آکسیال موجب شده تعمیر و نگهداری کولر آکسیال آبی نیز بسیار آسان و ساده باشد.

 سرماسان بهترین گزینه برای سرمایش سالن‌های صنعتی، ورزشی، مساجد، تالارها و فضای باز می‌باشد. این کولر می‌تواند با پرتاب هوای بسیار بالا در کارگاه‌ها و کارخانه‌هایی که کانال‌کشی ندارند مورداستفاده قرار گیرند و تمامی نقاط سالن را پوشش‌دهی کند.

فاکتور های مختلفی برای روش ساخت یک کولر صنعتی استاندارد وجود دارد. همچنین نوع کولر و توانی که برای آن در نظر گرفته می شود نیز در مراحل ساخت آن تاثیر گذار بوده و می تواند هزینه ها و تعداد قطعات مورد نیاز برای تولید آن را تغییر دهد.

مزیت ویژه کولر تبخیری سلولزی نسبت به کولر های آبی که دارای پوشال هستند، کاهش میزان مصرف آب و انرژی همچنین درصد بیشتر خنک کنندگی هوا است.

شرکت شایانیر صنعت آرتان با نام تجاری گرماسان، تولیدکننده انواع مدرن‌ترین دستگاه‌های گرمایشی (سیستم‌های گرماتاب) است که دارای بیش از یک دهه تجربه بسیار موفق درخصوص طراحی، تولید و اجرای خرید کولر صنعتی آکسیال سیستم‌های گرمایشی با برند ثبت شده و انحصاری گرماسان در کشور می‌باشد.

Report this wiki page