بلفاروپلاستی در تهران

Wiki Article

ترمیم پلک افتاده با روش پلاسما جت، نیازی به هیچ گونه برش داخلی یا خارجی و یا بخیه کردن ندارد. این روش عمدتا در بیمارانی استفاده می شود که از تیغ جراحی و بخیه می ترسند. در این روش، به کمک دستگاهی تحت عنوان پلاسما جت، سطح پوست بیمار به شکل سوراخ های بسیار ریزی سوزانده می شود.

در بلفاروپلاستی، نتایج معمولاً به مدت طولانی‌تری نسبت به روش‌های غیرجراحی دیگر پایدار می‌مانند.

همچنین، باید بدانید عمل بلفاروپلاستی در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و دوران نقاهت آن بسیار کوتاه است.

در این قسمت یادآوری دو نکته ضروری است. اول این که زخم های حاصل از این جراحی معمولا در میان چین و چروک های طبیعی چشم و داخل پلک پنهان می ماند. نکته دوم این است که بر اساس تشخیص جراح، ممکن است پس از برداشته شدن پوست اضافی، مقداری از بافت ماهیچه ای نیز برداشته شود.

دکتر رضا عرفانیان سلیم جراح و فوق تخصص بیماری‌های چشم فارغ التحصیلی پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد سال ۱۳۷۵، تخصص چشم پزشکی از دانشگاه علوم پزشک زاهدان سال۱۳۸۲ ، فوق تخصص جراحی‌های پلاستیک و ترمیمی چشم و استرابیسم ( انحراف چشم ) سال ۱۳۸۹ از علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

اگر تمامی مراقبت های لازم را بعد از عمل رعایت کرده باشید برگشت پذیری بعد از عمل به صفر می رسد ولی ممکن است با بالا رفتن سن پوست اطراف چشم کمی افت داشته باشند.

در این مرحله، پزشک باید میزان نقش افتادگی پلک را در میزان کم بینایی بیمار مشخص کند.

هنگام استراحت سر خود را نسبت به تنه بالاتر قرار دهید: با این اقدام جریان خون به سمت سر و گردن کاهش یافته و در نتیجه از شدت التهاب و تورم کاسته می شود.

جراحی پلک یکی از روش‌هایی است که می‌تواند به افراد کمک کند تا از ظاهرشان رضایت بیشتری داشته باشند، اما همچنین مهم است که افراد پیش از تصمیم‌گیری نهایی، تمام جنبه‌های جراحی پلک در تهران مربوط به عمل جراحی و پیشگیری از هر گونه عوارض یا مشکلات پس از عمل را در نظر بگیرند.

توصیه هایی جهت مراقبت پس از جراحی بلفاروپلاستی چهار پلک

توصیه هایی برای مراقبت پس برداشتن بخیه های بلفاروپلاستی دو پلک بالا

بیمارانی که تاری دید مداوم را تجربه می کنند حتما باید به پزشک مراجعه کنند، اگرچه این عارضه معمولاً کوتاه مدت است.

افتادگی پلک: با گذر زمان، پوست پلک‌ها شل و افتاده شده که می‌تواند به مشکلات دید و ظاهری خسته در نظر دیگران منجر شود.

همچنین، مصرف مواد غذایی غنی از پروتئین نیز مفید است و به سرعت بهبودی کمک می‌کند. بهتر است قبل از عمل از مصرف مکمل های غذایی و داروهایی که ممکن است با عمل تداخل داشته باشند، خودداری کنید.

Report this wiki page